Dags för tävling!

Nu har jag precis vaknat och ska börja göra vid mig inför dagens tävling. Det var ett tag sedan man steg upp såhär tidigt inför tävling, dom senaste gångerna har jag fått starta på eftermiddagen och har kunnat ha sovmorgon samtidigt! ;)
Idag har jag inte några speciella mål för vi anmälde till denna tävlingen endast för träning, så mitt stora mål är att jobba loss Pee Wee och få mig själv till att slappna av!
När jag kommer hem från tävlingen senare idag så är det lite små saker som ska fixas inför skolveckan och sen blir det att plugga, som vanligt.
 
Goda nyheter förresten, bestämde mig för att ta med kameran, så vi får hoppas att det blir några bra bilder som jag kan visa er ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0