Debut imorgon!

Idag när jag var påväg till Helena för att träna så passade jag på att kolla på startiderna en sista gång och då upptäckte jag att lagtävlan för ponnyallsvenskan var ny nu från och med 2013, programmet är helt nytt och vissa saker har jag nog aldrig sett förut! haha, ja alltså blir det debut imorgon också! Vi får se hur det går, har ridit programmet en gång idag för Helena.
För övrigt så gick träningen jättebra, Pee Wee var lite tjurig i början och skulle ha sina små stofasoner, men när det sen var över så gick det super, känns underbart inför morgondagen!
 
Idag köpte vi även ett nytt stalltäcke till Pee Wee som ska invigas imorgon på tävlingen, så fiint!
brunt och ljus blått, kommer sitta perfekt på henne!

Kommentarer
Matilda skriver

Supersnyggt täcke:) kan du visa en bild på de nä hon har de på sig;)

Svar: tack, det ska jag absolut fixa! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-04-14 // 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0