Gårdagens tävling!

Den sista dagen i öresundspelen gick faktiskt bra! Det var andra gången vi startade det programet och dessutom nationellt!
Framridningen gick bra men i början var hon var lite bråkig i skolorna men Helena sa till mig att överdriva dom och det funkade super. När jag kom in på banan var jag så fruktansvärt nervös, men bara för att jag skulle glömma bort programmet. Pee Wee var faktiskt ganska lugn, lite spänd uppe vid dommarna men efter att jag ridit förbi där några gånger så gick det ändå helt okej.
När allt väl var igång så gick det ganska bra, vi hade inga större missar utan det är bara små detaljer som ska finslipas nu! När jag kom ut ifrån banan var jag jättenöjd, nöjd över denna helgen helt enkelt!
Helena sa att det var fint men att det är smådetajler som drar ner på poängen och att trotts att detta var bra så kan vi dubbelt så bra på träning och det visar bara att det finns mer att ge!
Nu ska vi bara ut på så många tävlingar som möjligt och få rutin, och jag längtar så!
 
Resultatet blev 60,9 % alltså i stort sett 61 % vilket jag är jättenöjd med, alltid en början!
Jag lyckades även klara pappas mål att jag skulle slå någon i klassen och inte komma längst ner i resultat listan och faktiskt lyckades jag slå 4 st, så även pappa var väldigt nöjd! hihi
 
Tack för all hjälp Helena, mamma och pappa! Det har varit en enormt lärorik helg! :)

Kommentarer
Mamma skriver

Tack själv mitt hjärta!
Du och Peewee är så duktiga. Första nationella avklarad ... Nu är det en kuuul tävlings vår/sommar ni har att se fram emot:)). <3

Svar: tack mammi!<3
Frida Fransson

Skrivet: 2013-04-01 // 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0