Min dag

Jag hade tänkt att jag skulle berätta och visa bilder ifrån tjejkvällen igår men blogg.se appen funkar inte så jag har inga bilder som jag kan visa, så det får vänta tills appen funkar!
 
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Hade tänkt att jag skulle ha en hel del gjort men det blev liiite ändrade planer, hehe!
Först åkte jag ut till stallet och när jag kom hem så var det så varmt så jag faktiskt la mig i solstolen, trodde inte att jag skulle få så mycket färg, men jag fick faktiskt bikinilinje så det är jag väldigt glad för! ;)
När det blev lite kyligare gick jag in och kolla på två filmer, The last song och Flyga drake. Två riktigt bra filmer! The last song måste jag säga är min favoritfilm just nu, utan tvekan!
Jag hade tänkt att jag skulle pw och göra styrkeövningar men fastnade framför tv, men just nu sitter jag och överväger ifall jag ska träna eller inte, för det är inte försent än!
 

Kommentarer
Anonym skriver

Vad hände med tävlingen i Willands?? ;)

Skrivet: 2013-04-22 // 06:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0