Onsdag

Oj, det är redan onsdag! Början på denna veckan har gått super fort!
 
Jag har inte mått så bra dom två senaste dagarna när jag kommit hem från skolan, jag har haft extremt ont i huvudet, varit yr och varm. Vet inte riktigt vad som händer, haha, men det löser sig snart!
 
Igår hade jag i alla fall nationella prov muntligt i matte vilket faktiskt kändes riktigt bra, så vi får hoppas att resultatet blir samma som känslan. För övrigt denna veckan när det gäller skola har jag bara lite saker som ska fixas till imorgon och sen är det lugnt.
 
Idag hade jag tänkt att jag skulle rida ett riktigt jobbigt dressyrpass med Pee Wee på utebanan och verkligen jobba loss henne lite då hon var ganska stel igår när jag joggade henne, men jag kände mig för yr för att göra något åt det.
Ska se om jag kan göra några tidsinställda idag och imorgon men vi får se, har lite bloggtorka så om ni har några ideér så får ni väldigt gärna dela med er!
 
Tänkte att jag skulle bjuda på två mysiga låtar först som jag hittade på en blogg:
 

Kommentarer
Matilda skriver

Älskar din blogg fullkomligt. Hade bara en fråga om du kan börja med dagens outfit:)

Svar: tack så jättemycket! dagens outfit på mig eller Pee Wee? :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-04-10 // 15:39:45
Sanna skriver

Älskar också din blogg, det är så bra balans mellan inlägg om din häst och inlägg om dig!
Inspobilder, kan du inte lägga upp vilken musik stil du har, dagnes outfit på dig (som ovan), kanske lite mer tävlingar för oss läsare? :D

Svar: tack så jättemycket, ska absolut göra dessa grejer! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-04-11 // 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0