Träning står på schemat!

Igår var jag hos tandläkaren för att be om tandställning och fortfarande vill dom inte ge mig det.. Jag har ett perfekt bett och super fina tänder som det aldrig har varit något fel på och därför vill dom inte ge mig det. Jag känner en som verkligen vill ha tandställning, den enda jag någonsin hört säga "jag vill ha tandställning" och det är jag själv!
 
När jag var klar där så åkte jag till stallet för att rida och fixa och jag märkte att jag har en hel del att göra där ute, haha! Idag ska jag i alla fall träna för Helena och imorgon är det dags för tävling! Så när jag kommer hem från träningen ska jag gå lite i stallet och förbereda både Pee Wee och transporten. Hade faktiskt inte tänkt att jag skulle ta med kameran på denna tävlingen eftersom det bara är jag och pappa som åker och det blir kanske lite mycket att hålla reda på? jaja, vi får se vad jag bestämmer mig för.
För övrigt idag blir det som sagt bara att förbereda inför tävlingen och faktiskt plugga och jag hade tänkt träna lite till här hemma om jag orkar, annars får träningen med Pee Wee räcka!
 
Vi hörs i alla fall senare i kväll!

Kommentarer
Anonym skriver

varför vill du ha tandställning?

Svar: Jag har snea tänder både uppe och nere, för mig hade det varit jätteskönt att få slippa det! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-04-13 // 13:07:13
Åsa skriver

Du får betala tandställning själv. Hur gammal är du?

Svar: ja, vi fick reda på det! Jag fyller 16 i år :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-04-14 // 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0