Tränings schema!

Såhär ser veckans träning ut:
 
  • Måndag - Pee Wee får vila efter denna tuffa tävlinghelg.
  • Tisdag - Lätt dressyrpass i ridhuset. Hade inte tänkt att det ska vara något ansträngande utan bara lite lösgörande undertiden jag rider lätt för att hon ska slappna av.
  • Onsdag - Träna för Helena
  • Torsdag - Skritta ut i ungefär 50 min. Långa tyglar hela tiden, inget ansträngande alls!
  • Fredag - Vila
  • Lördag - Dressyr i ridhuset
  • Söndag - Träning för Helena
Vilken awesome vecka! Är riktigt nöjd med veckans planering, känner att den blir perfekt för Pee Wee nu och dom dagarna då jag behöver plugga har jag valt att inte göra något som tar lång tid så att jag slipper att stressa.
Det jobbiga är att jag nyss kollat alla veckor fram till sommarlovet när det gäller prov i skolan och då har vi 10 nationella prov kvar och vi har ungefär ett varje vecka!..
jag tänker bara på alla tävlingar jag vill och kommer åka på med min ponnybus!! längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0