5 snabba sanningar

  • Jag är perfektionist, jag kan ABSOLUT inte slarva när det gäller något, allting ska vara perfekt. Inte ens när jag försöker att slarva med något blir det slarvigt, haha!

 

  • Jag längtar efter att få jobba och tjäna mina egna pengar

 

  • Jag kan inte sluta att tänka på hur mitt liv ser ut om 3 år! Jag vet egentligen inte varför just 3 år men det händer så mycket då och det ska bli så roligt och se vad jag gör, vilka jag umgås med, hur klassen är, hur det går med övningskörandet, om jag rest någonstans, hur det går för bloggen, hur många läsare jag har på bloggen, vad jag gör direkt efter gymnasiet, ååh kan inte vänta!

 

  • Jag älskar att träna och pressa mig själv, jag utmanar mig själv i nästan allt jag gör

 

  • Jag äter alltid frukost i sängen, det är tio gånger mysigare än att sitta på en kall och hård stol vid köksbordet!
 Photographer www.gabrielron.com
Model: Frida Fransson
Make-up: www.mwmakeup.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0