Fixar dag!

Idag ska jag rensa och städa i vår källare bland alla hästgrejer då det ska säljas om lite mer än en vecka.
Det kommer ta vääldigt lång tid då det inte är lite grejer och det är väldigt stökigt där nere, haha! Hade faktiskt tänkt att jag skulle ta före och efter bilder, om man vågar lägga ut förebilden haha ;)
 
Senare ikväll ska jag till stallet och fixa där och även ha träning för Susanne, mamma och pappa ska med så förhoppningsvis kanske dom kan knäppa någon bild på oss!
Träningen för Helena igår gick helt okej, Pee Wee var lite stel efter att ha vilat en vecka men efter en stund blev hon fin!
För Susanne kan man välja om man vill rida program för henne eller om man vill träna och jag brukar alltid rida program för henne, men idag är jag inte så sugen på det så det blir en träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0