Första dagen på gymnasiet!

förlåååt för låg uppdatering, jag lovar att jag ska bättra mig!
 
Idag var det min absolut första dag i gymnasiet. Vi började runt 10 och idag fick vi mest massa info och klasser o.s.v. Jag har inte alls varit nervös för detta innan men när jag satte mig på tåget på väg till skolan blev jag plötsligt väldigt nervös, haha!
Men jag måste säga att herregud vad nöjd jag är med min klass! Där finns hur många trevliga tjejer och killar som helst och tjejerna blev väldigt fort vänner allihop, vi är ett gäng tjejer på ca 10 st haha. Det var verkligen roligt!
Efter skolan gick jag och två nya kompisar vid namn Emelie och Fredrika och fikade på Espresso House och satt och snacka, även där träffade jag vänner från min förra klass, mys!
Imorgon är det första riktiga skoldagen och faktiskt så ser jag fram emot det, ska bli så roligt och lära känna alla bättre, happy girl!
 
Nu ska jag göra vid mig och köra till stallet och rida Pee Wee!
 
 
 
 

Kommentarer
... skriver

var och vad går du? :)))))

Svar: jag går ekonomiprogrammet i lund :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-19 // 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0