Framme!

För en stund sedan kom vi fram till stugan efter nästan 4 timmars bilresa. Dock gick det ju rätt fort för mig eftersom jag sov den sista biten, hihi ;)

Jag ser fram emot 3 mysiga dagar här med hela familjen samlad för att få den sista lilla energin! Det är verkligen riktigt mysigt här med båt och hela familjen kommer att umgås.
Jag kan tycka att det är jättehärligt att bara åka iväg någon dag såhär för att ta det lugnt och ladda upp för det kommande året, bara att man får komma ifrån sin vanliga vardag i någon dag och göra något annat gör så att man får så mycket energi till att komma tillbaka sen!

Jag har inte hunnit att göra några tidsinställda men jag lovar er att jag ska uppdatera er flitigt i alla fall!

Idag tränade jag dessutom för Helena med Pee Wee men det kommer ett enskilt inlägg senare med mer om det.
Super snälla minna hjälper mig med att ta hand om Pee Wee dessa dagarna, ett stort tack till dig minna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0