Från 10 till 1

Har sett att många gör denna listan så jag tänkte också göra den för jag tyckte den verkade rolig och intressant!
OBS! sakerna jag säger är INTE i ordning
 
10 saker du vill göra innan du dör: Jobba med något jag tycker är roligt, skaffa egen familj, resa jorden runt, bo i mitt drömhus, vara rik, skämma bort mina föräldrar och min syster och ge dom allt de förtjänar, bli en framgångsrik modell, göra något totalt crazy som jag sedan skrattar åt i resten av mitt liv, bli känd för något bra, bo i LA
 
9 saker om mig själv: Ja vill bli kär, nära och kära betyder allt, jag älskar dagar då man känner sig snygg, det finns inget bättre för mig än att göra någon annan glad, jag älskar överraskningar, jag vill ha bruna ögon ELLER brunt hår, jag vet att jag någon gång i framtiden kommer att klippa av mitt hår, när jag är gammal ska jag äta så  mycket jag bara vill eftersom jag älskar mat, det bästa som finns är att skratta så mycket så att man får kramp i magen
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på: Fina snälla ögon, vackert leende, trevlig och framåt, visar stöd och förståelse, bra/fin klädstil, ha humor som alltid får mig att skratta, romantisk, visar att jag är the one and only
 
7 saker du ofta grubblar på: hur man får ett bra självförtoende, hur jag ska nå mina 3 stora drömmar, hur det känns att vara kär, om jag ska spara alla pengar jag får även när jag börjar jobba så att jag sedan när jag är ca 23-26 år kan vara utan jobb i något år och bara leva livet och sedan börja jobba igen, hur det känns att vara kändis, att det hade varit bra att kunna läsa allas tankar när man vill och känner för det, vad jag skulle gjort om jag haft mer timmar på dygnet
 
6 kändisar du tycker är snygga: Justin Bieber, Candice Swanepoel, Beyoncé, Zac Efron, Anton Ewald, Selena
Gomez
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Förlora någon, se någon bli eller själv bli allvarligt sjuk, leva ensam, leva utan djur runt omkring mig, göra något jag inte vill som någon försöker tvinga mig till
 
4 saker du köpt den senaste månaden: kläder, skor, hästgrejer, chailatte
 
3 sätt att få dig att le/skratta: Roliga skämt, gulliga ord, annorlunda saker
 
2 gamla favoritlåtar: like a boy-Ciara , fix you-Coldplay
 
1 sak folk inte visste om dig: jag står ofta framför spegeln och dansar samtidigt som jag sjunger och drömmer mig bort
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0