Inspark!

Idag ska vi från katedralskolan ha inspark i stadsparken. Vi ska klä ut oss, hitta på ramsor, tävla och ha riktigt roligt!
Vi i klassen har bestämt oss för att vara minions och vi har en klockren ramsa! Man tävlar i olika saker, bäst utklädda klassen, bästa ramsan och olika tävlingar som kommer upp under torsdagen.
Jag är riktigt taggad och tycker verkligen att det ska bli sjukt roligt! Det mest pinsamma blir väl dock att gå genom Lund sen och åka tåget hem och sen gå genom byn utklädd då vi även bestämt att vi ska ha gul kroppsfärg.
Jag ska faktiskt försöka ta så många bilder som möjligt som jag sen kan lägga upp här på bloggen!
Det är verkligen roligt också att klassen fått så bra kontakt redan och att alla vill ge gärnet idag.
jag och min syster på 40-års fest i helgen, har ingen bild på oss i klassen än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0