Lamicell schabrak för 50 kr!

Nu har vi nyss kommit hem från loppisen, det var många som sålde saker men det var inte mycket folk som var där för att handla tyvärr! Men vi fick lite sålt men vi fick även mycket med oss hem.
Vi ska se om vi kan hitta någon mer loppis där vi kan sälja våra saker billigt. Vi vill bara få bort allt då det tar så mycket plats här hemma, vi hade tex. alla schabrak till salu för 50 kr st. Det var även märkes schabrak som Lamicell för samma pris!
Jag ska säga till nästa gång lite tidigare om vi åker på loppis igen så att ni kan förbereda er ;)
 
Nu ska jag in i duschen och börja fixa inför ikväll, mobilbloggar kanske senare om ni har tur!

Kommentarer
jonna skriver

Kan du inte göra en bloppis? :)

Svar: absolut! det fixar jag :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-17 // 14:33:54
Sandra skriver

Precis, du borde lägga upp en bloppis :)

Svar: ska jag fixa! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-17 // 17:11:32
Mia skriver

Ska du lägga ut Pee Wee på annons i höst eller ska du tävla henne nästa år med?

Svar: Pee Wee kommer ut på annons strax, alltså i höst! :/
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-18 // 19:58:40
Ebba Carlsson skriver

Jag har länkat dig i ett inlägg, hoppas det är okej:
http://ebbacarlsson.horseworld.se/2013/08/19/att-lyfta-fram-bra-bloggar/
Kram Ebba

Svar: gud vad roligt! tack så mycket! :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-19 // 11:59:04
Blogg/Hemsida: http://ebbacarlsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0