Min dag!

Varning för vardags snack!
 
Idag har jag inte gjort mycket kan jag säga, haha!
Vi kom hem väldigt sent i natt igen så jag vaknade inte förens vid lite över 12 idag. Man blir inte så pigg på att stiga upp då när halva dagen redan gått.. Men så går det när man vänder på dygnet! Jag har inte somnat förens 2 halv 3 nu varje natt så ikväll ska jag försöka komma i säng i hyfsad tid för jag måste ju vända dygnet rätt igen så jag är uppvilad till skolan som början om ca 15 dagar!!! Helt sjukt!
 
Nog pratat om sömn, haha. Det lilla jag har gjort idag har varit att fixa med den nya telefonen. Jag har flyttat över massa bilder och hur många videos som helst från telefonen till datorn, vilket är ett stort problem för minneskortet på datorn är fullt! Fick lösa det med en USB sticka och lägga allt där så länge.. Det är snabbt man samlar på sig massa bilder alltså ;) Men värst är ändå att behöva plocka bort!
När jag äntligen var klar med det så insåg jag att det nya sim kortet inte hade följt med i paketet vi fick hem så nu har vi ringt efter ett så det kommer om någon dag.. vill inte vänta på att få använda min nya telefon längre!
Nu i eftermiddag/kväll har jag varit i stallet och fixat och även ridit ut en mysig runda med Julia. Det gick hur bra som helst men man märkte i stallgången att Pee Wee har vilat i många dagar nu för hon kunde knappt så still en sekund! Hon som alltid står som ett ljus annars, haha!
 
Nu ska jag skippa vardags snacket och ta och skriva ordentliga inlägg till er istället!
 Bild från lördagens ritt i jönköping

Kommentarer
Anonym skriver

Hur fick du tag på bilderna? :) Du och Pee Wee är så fina!

Svar: Det var en tjej vid namn Jasmine som var gullig och tog några bilder på oss, jag blev taggad i dom på facebook, därför hittade jag dom! tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-01 // 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0