Mitt schema!

Mitt schema i skolan är rätt tufft. Det kommer bli en tuff vinter med både häst, skola, vänner och allt man vill hinna med! Dock får förhoppningsvis vi som har tufft schema ett lättare till våren och dom som har ett lättare i vinter får ett tuffare på våren. Det brukar vara så, så jag hoppas verkligen att det stämmer! ;)
 
I övrigt så har jag inte mycket hål timmar eller långa raster. Jag går mellan 08.00 till 14.40 eller 14.55 varje dag. På tisdagen har vi 10 minuters rast totalt på hela dagen om man inte räknar med lunchen och då går vi full dag från 08.00 till 14.55, så det lär bli tufft!
Det tar ju lite tid innan man kommer in i vardagen igen och får nya rutiner så att man hinner med allt, så jag hoppas jag klurar ut det snart så att jag hinner men min lilla ponny.
 
Nu ska jag sova för jag är helt slut efter min första skoldag, ska dessutom upp tidigt imorgon och det är tisdag så jag behöver sova, haha! vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0