Mycket att stå i!

Idag har jag inte hunnit skriva något då jag har haft fullt upp och inte haft en sekund till att pausa!
Jag steg upp tidigt i morse och körde ut till stallet för att mocka och fixa där när jag var klar där skyndade jag mig hem för att göra vid mig och åka hela vägen till Bjärred. När jag var klar i Bjärred var det hela vägen hem igen och sen körde jag ut till stallet och red ett dressyrpass på Pee Wee (som gick riktigt bra!!) och då tog jag även in hästarna och gav dom mat. Sedan jag kom hem där ifrån så har jag och min syster stått och fixat med allt som ska säljas imorgon och även packat ut en del.
Vilken dag det har varit, snacka om att jag har gjort mycket idag!
 
Dessvärre är min vänstra axel totalt förstörd!! Jag har haft jätteont i den i 1-2 veckor och det blir bara värre och värre. Jag har inte sagt något till någon mer än min familj då jag är väldigt duktig på att bita ihop och inte gnälla! ;)Det känns inget alls när jag rider men när jag har mockat och burit vatten och allt vad man nu gör så har jag så ont i den så jag är nära till gråt. Nu har det även börjat göra ont från axeln upp till nacken så vi ska se om vi kan kolla upp det någonstans! Vet någon var, eller ett bra ställe?
 
Imorgon ska jag upp väldigt tidigt igen och då ska vi fixa det sista innan vi åker iväg för att sälja.
Vi ska iväg på en hästloppis där man kan sälja allt möjligt inom hästväg, så vi tar chansen och passar på!
Efter det ska jag skynda mig till stallet och fixa där, Pee Wee får vila för hon har gått så mycket denna veckan och hon har varit super duktig, så det förtjänar hon!
Sen ska jag hem och städa huset och laga mat för lite senare på eftermiddagen/kvällen kommer tjejerna hit en stund och sen ska vi iväg och ha roligt!
 
Nu måste jag sova om jag ska orka allt imorgon, ha det bäst!
Jag bjuder även på en bild jag tyckte var lite fräck eftersom jag inte har några andra bilder att visa!

Kommentarer
emilia skriver

försök hitta på internet om du har någon naprapat i närheten där du bor du kan hjälpa dig med din axel :)

Svar: tack för tipset! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-17 // 00:13:10
Johanna skriver

Du kan gå till sjukgymnasten, dem brukar vara duktiga på sånt. :)

Svar: tack för tipset! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-17 // 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0