Mys dag!

Vilken lugn och mysig dag det har varit! I morse när jag vaknade bestämde vi oss för att åka till stranden, så det är därför det har varit så dålig uppdatering. Jag har i alla fall myst på stranden hela dagen.. Senare ikväll körde jag till Amanda och då hade hon gjort tacos till oss så då åt vi det och kollade på film, verkligen jättemysigt! Tack för kvällen ♥
 
Imorgon ska jag träna med Pee Wee för Helena. Vi har bara tagit det lugnt hela veckan med uteritter i skogen, faktiskt väldigt skönt för oss båda då vi behöver vila upp oss.
Efter träningen ska jag träffa Amanda igen och senare på eftermiddagen tar vi tåget till Malmö och käkar på vår favvo restaurang, kan det bli bättre?
 

Kommentarer
Du vet vem skriver

Tack själv för en underbara myskväll .
Sen så ska vi äta oss tjocka på vår restaurang
Puss på dig 💗💗

Svar: så underbart! puss på dig <3 <3
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-04 // 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0