Pee Wee hissar!

Pee Wee hälsar att hon älskar sin nya godisburk och hon tycker att alla hästar borde ha en sådan!
 
haha, nej men vi har haft en till henne innan men hon tröttnade på den efter ett tag och då slutade vi med det, men nu fick jag den som tack för att jag passat en hund under svenska ponnyderbyt och hon bara älskar den!
Detta är en annan smak än den vi hade innan, den vi har nu är smak mint. Pee Wee får lite av den innan ridning och hur mycket hon vill efter ridning.
 
Vad jag hört så är det många hästar som gillar dessa och dom finns i många smaker, stor hiss och även ett tips till er ryttare som vill skämma bort er häst!

Kommentarer
Maria skriver

Min häst har också en sån. Hon gillar inte att bli ryktad, men det fungerar mkt bättre men den.

Svar: vilken bra lösning! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-08-26 // 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0