sjuk!

Hallå allihopa, jag hoppas ni mår bättre än jag! Jag har helt plötsligt blivit superförkyld och jag får jätteont i mina lungor när jag pratar och hostar, igår hade jag även feber, så med andra ord mår jag skit!
Det suger för jag har inte tid med att vara sjuk, det är rätt mycket läxor och redovisningar i skolan nu, jag behöver rida Pee Wee och jag ska träffa vänner nästa helg. Aja, jag hoppas att det går över snart för det finns ju inget tråkigare än att få ligga i sängen hela dagarna.
 
Idag ska jag göra klart massa arbeten som vi jobbar med i skolan just nu, senare i eftermiddag ska jag till stallet och rida och fixa där, pappa är snäll och följer med och hjälper mig eftersom jag mår så dåligt. Jag hade planerat att rida dressyr för imorgon ska det filmas på träningen men jag vet inte riktigt om jag klarar det så i så fall blir det en tur i skogen, men jag ska verkligen se först ifall jag kan rida!
HATAR ATT VARA SJUK!
 

Kommentarer
Anonym skriver

nu var det ju längesen du blogga hehe :p hoppas du blir frisk snart igen ^^

Svar: japp, ska sätta igång snart igen. "Livet kom i vägen" :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-09-05 // 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0