Trött efter en rolig vecka!

Vilken awesome vecka det har varit! Jag STOR trivs på skolan och med alla underbara människor där och jag bara längtar tills det blir måndag igen så jag får träffa alla!
 
Denna veckan har det varit väldigt mycket att göra och därför har bloggen blivit lidandes. Jag kommer inte ut till stallet förens vid kl 5 om dagarna och jag är inte hemma igen förens vid 8 - halv 9 på kvällarna och då äter jag och sen har det varit någon läxa att göra så sen somnar jag halv 11 - 11 och stiger upp 05.20 då jag börjar supertidigt varje dag! I skolan har det varit massor av test varje dag i olika ämnen för att dom ska se hur man ligger till och så efter en sådan lektion är man helt slut, haha.
Jag har inte haft någon kväll till att skriva tidsinställda heller men jag har ju lyckats uppdatera lite i alla fall!
 
Jag har i alla fall börjat komma in i vardagsrutinerna mer och mer nu, så nu har jag nästa vecka exakt planerad med både skola, häst och blogg. Jag får lösa det med bloggen på det sättet att jag på te.x  på söndagen får sätta mig ner och göra tidsinställda för alla dagar jag går i skolan med ca 2-3 inlägg om dagen och sen live - uppdaterar jag ju såklart om något annat uppstår!
 
Pee Wee har tyvärr haft en veckas semester.. Jag har inte haft någon ork till att rida dressyr så hon har fått gå turer i skogen och blivit skrittad på utebanan, men nu är det ändring på det och jag har planerat att hon ska röra på sig ordentligt från idag fram till onsdag. Det har varit lite svårt att ställa om sig och få allt att funka nu första veckan, men som sagt så har jag det perfekta schemat i huvudet nu så allting ska hinnas med!
 
Här kommer lite av min vecka i bilder:
Här är en del av de tjejer jag kommit närmst i skolan. Från vänster har vi Julia, jag, Nellie, Emelie, Emelie och Emily. Tyvärr saknas 3-4 tjejer men de hade inte kommit ännu när bilden togs på Espresso House.
alla är mobilbilder och för det mesta är dom från "snapchat" och då blir kvalitén superdålig tyvärr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0