Typisk vardags outfit!

Idag red jag bara Pee Wee i ungefär 20 min. Det var mest jogging så jag red lätt hela passet och vi gjorde i stort sätt inga rörelser. Mitt mål idag med henne var att hon skulle gå i lite lägre form men jag skulle ändå känna att jag hade lite av det trycket och energin som hade på träningen igår.
Så efter att jag skrittat fram en stund så började jag direkt med att få henne fram till tygeln, alltså att hon skulle trycka fram till bettet själv, det var inga större disskutioner alls utan efter 5 min var hon på plats och var det resten av passet så jag är verkligen nöjd med dagens ridpass också!
Jag hittade många knappar på träningen igår och förstår mycket bättre hur jag ska göra för att få fram trycket i tygeln, super bra!
 
Tänkte passa på att visa en typisk vardags outfit jag har när jag rider själv. Det är inget speciellt utan jag tar bara ett schabrak och så använder jag benskydd istället för lindor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0