Vad som händer idag!

 Nu är min älskade iPhone 5 igång, äntligen! Jag har redan över 300 bilder på den som jag har laddat ner, men den känns så opersonlig när man inte har några "just nu" bilder och inga roliga filmer med vänner på den om ni förstår vad jag menar ;)
 
Idag ska jag i alla fall ut till stallet tidigt och få det gjort, Pee Wee ska ha en välförtjänt vilodag.
När jag är klar i stallet ska jag snabbt hem och göra vid mig för att sedan åka till Lund och ta en fika med bästa Hanna! Det var längesedan jag träffade henne så vi har myyycket att prata om!
 
Jag har i alla fall gjort tidsinställda under hela dagen så uppdateringen blir inga problem, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0