You make my day!

Jag är så glad och taggad just nu!
När jag började blogga igen för 5 dagar sedan så hade jag inte många läsare kvar här på bloggen. Vilket jag verkligen förstår eftersom uppdateringen här har varit extremt låg den senaste tiden i brist på tid.. Statestiken har dock ökat mycket för varje dag som gått och alla gamla läsare har kommit tillbaka!
Något jag är väldigt glad över idag är hur statestiken har rent ut sagt har skjutit ifrån och har satt klackarna i taket! Idag är det ett STORT besöksrekord och det betyder att det även finns många nya läsare där ute och jag kan bara säga att jag är så väldigt tacksam! Det är jätteroligt att det är så många av er som går in varje dag och läser och tittar på mina bilder, det är jätteroligt att det är så många som engagerar sig så mycket! För min skull
Jag ville bara skriva ett inlägg för att visa hur tacksam jag är över att ni engagerar er så mycket här och tittar in så ofta, jag blir verkligen superglad och ni gör mig så taggad på att fortsätta kämpa!
 
Med allt detta sagt undrar jag om det finns några önskeinlägg eller något som ni vill att jag ska ta med här? Blir bara glad om ni kommer på något och kommenterar!
 
Stor kram till er alla!

Kommentarer
cornelia ♥ skriver

Skulle vara kul med ett inlägg om hur du tänker med Pee wee osv! :D Är det fler som provridit?

Kram ifrån Cornelia, den lilla blonda som provred pee wee en gång och tyckte om henne väldigt mycket ;)

Svar: Jag ska absolut fixa ett sådant inlägg! :) japp, det är det!
Åh vad roligt att du gillade henne, ni var så fina! :) kram Frida
Frida Fransson

Skrivet: 2013-12-26 // 21:13:10
Blogg/Hemsida: http://cornelias.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0