Ändrade planer!

Nu blev det ändrat i schemat, Julia kommer tyvärr inte denna helgen eftersom vi båda fick saker som kom i vägen så vi skulle ändå inte hunnit med allt det andra vi skulle gjort till den andra bloggen!
Alltså pga detta så har jag fått planera om mina två sista dagar på bloggen. Och dom ser på ett ungefär ut såhär:
Lördag: Stiga upp lite tidigare och dra mig till stallet och bara rida igenom Pee Wee lite fort i ridhuset sen ska familjen åka och titta på handboll på eftermiddagen. Sen består kvällen av plugg eftersom jag i stort sätt inte pluggat alls..
Söndag: Fick en träningstid på söndag så min söndag består av det och att plugga helt enkelt!
 
Hade gärnat vela träna en sista gång på gymmet innan tiden på mitt gymkort går ut, men vi får se om jag hinner med det! Annars är det väl egentligen inte så mycket att göra. Ändå rätt skönt!
Dags för nya bilder känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0