Är min bloggdesign jag?

Jag är så otroligt trött på min design! Den är tråkig och den visar eller beskriver inte mig, Frida Fransson!
Julia som har gjort den är super duktig på att göra designer men det är ju jag som har valt hur den ska se ut, och jag undrar hur jag tänkte.
Headern ser ut som alla andras och bilden är jättetråkig. Ida som har tagit bilden är jätteduktig och jag gillar bilden starkt, men inte som header. Inte som en presentation av mig, för jag är dessutom i stort sätt inte ens med. Bilden är jättefin men den visar inte min eller Pee Wee´s personlighet. Av det lilla man ser av mig så ser jag sur ut och Pee Wee ser trött ut! haha, jajo hon var egentligen trött då hon precis varit på ett hårt träningspass, men det hör inte hit ;)
Jag är glad och aktiv och Pee Wee är supersöt och busig med glimten i ögat och har mycket mer energi än det man ser på bilden!
Allt i arkivet är tråkigt. Bilden om bloglovin är tråkig, bilderna till våra presentationer är gamla, speciellt den på mig. Även presentationerna är gamla och fel och det ser helt enkelt klöddigt ut med text i arkivet.
Färgerna är lite beige/guld och vit, precis som alla andras nuförtiden och mina rubriker syns inte för det är i en sån ljus textfärg.
Hur har jag tänkt egentligen?!
Jag vill ha en design som skriker Frida Fransson, som helt enkelt är jag! Något som får folk att tycka att det är intressant och vill få reda på mer. Jag vill i alla fall ha en design som jag känner är jag.
Just nu sitter jag och pluggar men senare ikväll hade jag tänkt att jag skulle sätta mig ner och skissa lite på en ny design, man kan ju lugnt säga att det behövs nya bilder också! haha..
 
Har ni ideér så blir jag supertacksam om ni vill dela med er!
Älskar Pee Wee´s ögon på denna bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0