Finally done!

Gud vad härligt! Nu är jag klar med allt!
Var ju i stallet jättetidigt i morse och var klar där lite över 11 och då hade jag ridit och gjort allt i stallet + städat, riktigt skönt! När jag kom hem så började jag direkt att storstäda och rensa ut kläder jag inte ville ha i mina garderober, ser ju närstan ut som jag ska "kasta" halva garderoben! Men det är ju mest t-shirtar och tröjor..
Var klar vid kl 5 med allt och sen kolla jag tv tills jag somna och det resulterade i att jag vakna nyss. Vilken dag, tänk vad man hinner med mycket på en dag!
 
Alla saker jag skulle hinna med på detta lovet, inte mycket kvar:
  • Nytt pass, en av sakerna jag och mamma ska fixa på måndag
  • Rensa bilder på alla 3 datorer
  • Rensa och lägga till nya bilder på mitt USB minne
  • Rensa bland mina kläder i garderoben
  • Städa och tvätta rent mina saker i stallet
  • Photoshoot och ny design ska fixas tillsammans med Julia
  • Få bilder av Julia
  • Plugga då jag har 4 prov samma vecka som vi börjar..(!!!!!!!)
  • Rensa i min telefon för minnet börjar bli fullt
  • Storstäda rummet!
  • Göra nya spotify listor med olika låtar på då jag bara har en nu med exakt 801 olika låtar på!
  • Träna hästen
  • Träna på gymmet och här hemma
  • Blogga massor!!!

Vissa saker gör man ju varje dag som att träna hästen, träna mig själv och blogga! Så det görs ju varje dag, så känns lite fel om man stryker det. Men för övrigt har jag bara 4 saker kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0