Godmorgon på er!

Godmorgon alla underbara!
Idag har jag en ganska lugn dag (DEN FÖRSTA PÅ LOVET!). Jag ska plugga, rida och träna hade jag tänkt. Förhoppningsvis så kommer julia på lördag och stannar till söndag! Vi ska ha photoshoot till den andra bloggen för vi vill ha ny design och så, så det kommer mig helg att gå ut på. Så jag måste alltså på 2 dagar plugga in allt till 4 prov.. hur tänkte jag då? ;)
Nej men under dagen så kommer det upp lite bilder från första starten 2013 som jag fick av Julia igår, så håll utkik!
 
ps. jag och Julia satt och pratade skype hela kvällen igår och då visade hon mig bilder på vilken skillnad det har blivit på mig och Pee Wee. Ska se om jag kan få tag på dom bilderna för vi skrattade så otroligt mycket!
Bild från tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0