Nästa tävling!

Vår nästa tävling blir Öresundsspelen! Det blir lite som ett meeting då vi ska tävla 1 klass tre dagar i rad,eller ja meeting och meeting vi ska ju inte stanna där utan vi kör fram och tillbaks.
Vår första start blir på fredagen och då startar vi med regional FEI inledande, just nu är det bara två c-ponnys så antagligen kommer vi bli ihopslagna med alla d-ponnys denna gången också.
Vår andra start är på lördagen och då startar vi vår första nationella klass någonsin, FEI Lagtävlan, även ett nytt program som ni ser! Debut alltså.
Vår tredje och sista start blir på söndagen samma klass som lördagen, nationell FEI lagtävlan.
 
Det är tuff konkurans i alla klasser, MINST sagt! Men mitt mål är inte att fightas uppe i toppen än, utan nu ska jag och Pee Wee bara vänja oss vid dessa klasserna och ha roligt! Göra en repris av mig själv från förra tävlingen i dagstorp för då var jag lugn och fokuserad. Alltså har jag bara ett mål, "göra det jag är bäst på"
Bilder tagna av Ida Andersson, dom är från i somras när jag stod hos min tränare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0