Nyklippt ponny!

Gud vad jag känner mig glad! haha
Idag gjorde vi vårt första Nationella prov i skolan vilket jag tror gick ganska bra, kändes helt okej i alla fall!
Efter skolan idag tog jag det bara lungt här hemma och sen åkte jag ut till stallet senare för då skulle Pee Wee klippas för sista gången innan sommaren. Det gick väl helt okej, hon var duktig förutom när man skulle ge sig på små detajer, då blev hon heeelt galen och ville inte alls och då bremsa vi henne och då stod hon och i stort sätt sov, haha knäppis!
Nu när hon blivit klippt ser hon ut som en riktig tävlingshäst igen! Hon ser så biffig ut när hon är klippt och hon får en så otroligt fin färg! Bilder kommer förhoppningsvis imorgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0