Planer för lovet!

Här är på ett ungefär mina planer under lovet. Det finns en hel del att göra men dessutom så tar sakerna lång tid! Jag ska inte göra mycket av sakerna dom 3 närmsta dagarna då jag idag ska ta det lite lugnt och imorgon blir det nog en rejäl träningsdag bara och på måndag har jag och mamma lite saker vi ska fixa.

  • Nytt pass, en av sakerna jag och mamma ska fixa på måndag
  • Rensa bilder på alla 3 datorer
  • Rensa och lägga till nya bilder på mitt USB minne
  • Rensa bland mina kläder i garderoben
  • Städa och tvätta rent mina saker i stallet
  • Photoshoot och ny design ska fixas tillsammans med Julia
  • Få bilder av Julia
  • Plugga då jag har 4 prov samma vecka som vi börjar..(!!!!!!!)
  • Rensa i min telefon för minnet börjar bli fullt
  • Storstäda rummet!
  • Göra nya spotify listor med olika låtar på då jag bara har en nu med exakt 801 olika låtar på!
  • Träna hästen
  • Träna på gymmet och här hemma
  • Blogga massor!!!

Detta är det jag kommer på nu, och ju fortare jag blir klar med sakerna så får jag dagar över att vila på, så det är ju bara till att sätta igång nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0