Planer för resten av veckan!

På fredag blir är det äntligen looov! Jag längtar så mycket efter att få sova tills man vaknar och bara ta det lungt, eller ja jag har faktiskt en hel del att stå i, så lungt kan jag nog inte säga att det kommer bli! Men mer om vad som händer på lovet kommer i ett inlägg på fredag..
 
Tänkte skriva lite planer för resten av denna veckan:
  • Torsdag: Pee Wee ska ridas lite fort sen blir det att plugga till prov
  • Fredag: Pee Wee får vila för jag, mamma och pappa ska gå på bio för att fira alla hjärtans dag
  • Lördag: Ta det lungt, till stallet och rida, och träna här hemma.
  • Söndag: Träning med Pee Wee för Helena. Kanske lite cykling här hemma också.

Ungefär såhär tror jag att veckan ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0