Samlar Inspiration!

Hur samlar ni inspiration?
Vaknade nyss och kände att jag inte har något speciellt att göra idag förutom träning i eftermiddag. Har alltså all tid till att skriva här på bloggen, men när jag går in på mina dokument så kan jag inte hitta mina ideér rill någon av bloggarna! Hade skrivit en A4 sida på dator till varje blogg, och nu är det borta! Det måste ha kommit bort när jag rensade datorerna.. När sånt händer så sugs verkligen all energi och ork ur en. Jag sitter nu och försöker komma på något jag skrivit där, men det är helt borta!
Jag är lite sugen på att skriva ett åsiktsinlägg och undrar om ni har några ideér på vad jag kan skriva om? Även ideér på andra inlägg hade varit jättekul!
 
Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar så länge och se ifall jag kommer på något igen!

Kommentarer
Frida skriver

Sv; maila mig bilder och idéer så ska jag se vad jag kan göra:)

Skrivet: 2013-02-20 // 11:46:31
Blogg/Hemsida: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0