SM?

Nu har jag blivit övertalad att åtminstånde försöka kvala till SM i år. Försöka! säger jag.
 
Träningen igår gick väldigt bra! Vi red igenom FEI Lagtävlan och det gick helt okej. Ingen av mig eller helena kunde programet så det blev ju lite svårt som ni förstår ;) Förutom det så tränade vi på halter i olika gångarter och hastigheter för på tävlingen sist så blev ingen halt bra. Vi gjorde många bra övningar som jag kommer att ha stor nytta av! Vi tränade även på ryggningar som vi har svårt för och även dom gick bra. Vet precis hur jag ska träna dessa saker nu och jag längtar tills om typ två dagar så jag kan träna det igen. Jag vill ju inte göra det idag eftersom vi gjorde det där igår och det är inte bra att träna exakt samma saker hela tiden, man måste variera!
Nöjd var vi allihop i alla fall!
Min fina flicka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0