Starttider och mål för helgens tävling!

I helgen startar vi vår första tävling 2013!
 
Första gången startar jag LA: P1 och det är bara 5 c-ponnys som startar alltså blir det bara 2 placerade. Min tid är 13.43 vilket jag tycker är en bra starttid, lite sovmorgon!
I denna klassen är mitt mål att komma över 64 % och kanske en placering!
 
Vår andra start är FEI Inledande!
Det är vår debut och jag kan säga att jag är så sjukt nervös redan! Igentligen har jag inga krav av någon men sen är det ju jag själv som sätter kraven på mig, som vanligt..
Men ja, min starttid är 16.15 vilket också är en bra starttid. Jag startar först och jag är den enda c-ponnyn resten är d-ponnys, 16 startande och 4 placerade.
I alla fall så har jag inte mycket mål för denna start, mitt enda mål är att komma runt programmet och ha roligt tillsammans med min lilla ponny!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0