Uppdatering om min dag idag!

Hej bloggen!
 
Idag har jag inte varit så effektiv här men jag tänkte att jag i alla fall skriva en liten uppdatering om min tisdag denna veckan, för er som är intresserade!
 
Idag, på tisdagar, slutar vi lite tidigare i skolan. Jag skyndade mig ut till Pee Wee och red henne, vilket gick superbra! Pressade henne/oss verkligen och tränade mest galopp. Haha min lilla bebis var svettig från topp till tå!
När jag kom hem så fräschade jag till mig lite och satte mig för att "plugga" till Nationella Proven imorgon!! Fanns inte mycket att plugga på egentligen till svenskan så får typ panik när alla skriver att de ska plugga som in i!
Men jaja, senare nu ikväll kollade jag och mamma på Maria Montazamis och Mindys program, haha dom är så söta! Just nu är jag galet trött och kommer att somna framför datorn.. Blev ett ganska oseriöst inlägg men men, det är något i alla fall! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0