Uppe med tuppen!

Ja det kan man verkligen säga! Nu ska jag till stallet för att rida och mocka o.s.v ska även städa där ute så att det blir enklare och går fortare för mig i stallet nästa vecka när jag har 4 prov.. Idag hade jag tänkt att jag skulle göra klart allt på listan som jag gjort så att jag kan ta det lugnt sen och koncentrera mig på träning och pluggning.
Det jag SKA hinna med idag är att städa i stallet, storstäda mitt rum och sortera i mina garderober. Ska försöka hålla er uppdaterade, vinnaren av finn 1 fel kommer upp idag vid lite efter 12 ungefär så glöm inte att kika in då!
Bild på mig och vackraste ponnyn i stallet när det var dags för Svenska Ponny Derbyt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0