Vad har jag sysslat med? Jag skulle ju uppdatera hela dagen!

Ja det kan man undra! Men efter inlägget jag skrev i morse så kollade jag runt på lite bloggar för att hitta lite inspiration till inlägg och efter det gjorde jag vid mig lite och tog bilder. (Mer av dom ser ni på min andra blogg, klicka HÄR.)
När jag gjort det blev klockan mycket och jag fick skynda mig till stallet för att jag somsagt skulle träna för Helena.
Träningen idag gick bra. Inte super men ändå bra. Det var en häst i ridhuset som Pee Wee var jätterädd för och det är verkligen inte likt henne att vara rädd för speciellt hästar så det var jättekonstigt! Hon gick och spände sig lite hela tiden men det funkade. Vi red igenom FEI Lagtävlan för första gången och min känsla var helt okej/bra men helena tyckte att det var jättebra för att vara första gången! Så får väl vara nöjd, självkritiska jag. Det har ju gått bättre och jag hoppas att inte den hästen är där när jag ska träna på lördag eller söndag ;) skämtosido hon får ju lära sig!!
 
Nu ska jag i alla fall kolla vidare och klura ut lite fler saker som kan göras här på bloggen!
Får bli en av bilderna jag tog idag för jag har inga nya på Pee Wee! Klicka HÄR för att se mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0