Back home in Sweden!

Hallå bloggisen, det var ett tag sedan!
Nu har jag kommit hem från Hong Kong och har en hel del att berätta och en hel del bilder att visa!
Jag har haft det helt underbart med allt jag fått se och göra med alla underbara människor runt omkring mig, tack för en otrolig resa! ♥
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik som jag inte har gjort sedan vi åkte.. men snart ska jag bege mig till stallet för att träffa min super saknade ponny!
Ikväll blir det även mys med min saknade familj ♥
 
Haha, mycket saknande här.. bjuder i alla fall på några häftiga bilder på mig och Julia från en kväll nere i Kowloon

Kommentarer
Anonym skriver

Skulle du kunna lägga upp fler bilder från Hong Kong och skriva ett inlägg om hur ni hade det och hur det var där? :) jättefin blogg! Kram!

Svar: Absolut det ska jag göra! :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-03 // 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0