Då är det dags!

Idag är det vår första start och jag längtar jättemycket! Jag ska rida så noga jag bara kan och våga chansa och testa lite, inte vara så rädd utan ta för mig!
I natt har jag inte sovit något alls.. Inte så bra uppladdning men det är väl nervositeten som håller mig vaken, det är i alla fall många timmar till min start så jag hinner ju bli pigg.
 
Jag ska faktiskt åka ut till stallet ganska tidigt för jag ska mocka och fixa innan + att Pee Wee ska knoppas. Men det är nog bra att jag har massa saker att stå i för då hinner jag inte tänka på något annat!
 
Pappa kommer även att vara fotograf alla 3 dagar, han kommer fota framridning och filma inne på banan. Jag vet att många av er vill se film på mig och Pee Wee och pappa har faktiskt filmat en film förra veckan som jag hade tänkt ladda upp men datorn är så fylld med saker så allting bara hackar och filmen blir lika hackig den med.
Jag håller på att rensa bland alla bilder så om vi har väldigt mycket tur funkar det snart igen.. Men bilder blir det i alla fall!
 
Uppdateringen kommer vara låg denna helgen, jag kommer ladda upp något roligt lite senare idag och sen kommer det vara uppe hela helgen. Det kaanske blir någon uppdatering från tävlingen och kaanske kommer det några bilder ikväll, men hoppas inte för mycket!!
 
NU KÖR VI!

Kommentarer
Terese skriver

Lycka till på hela derbyt! Ni är jättefina tsm och det kommer gå super bra!! Kram

Svar: tack så mycket, vad glad jag blir! :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-19 // 11:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0