Dagens planer!

Gud vad jobbigt det är att vänja sig vid tiderna här i Sverige! I Hong Kong är man 6 h före Sverige så igår hoppa jag i säng kl 23.00 och då är klockan 04.00 i Hong Kong, och nu när alla vaknar vid kl 09.00 på morgonen här då är klockan 15.00 där, haha snacka om att jag vaknade tidigt i morse!
 
Idag ska jag inleda min första dag tillbaka till verkligheten med att ut och springa och efter det ska jag nog ligga och sola om det är fint väder, det är jättefint nu så vi får hoppas att det håller i sig!
Senare i eftermiddag hade jag tänkt bege mig till stallet och rida dressyr på ponnyn, haha evigheter sedan..
 
Två suddiga bilder som är tagna med teleonen från igår när jag åkte ut för att pyssla lite med Pee Wee. Hon blev badad och borstad och vi myste massor, kärlek i mängder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0