Dagens träning!

Träningen idag gick super den med. Idag fick jag verkligen en aha-upplevelse och allting blev så klart med hur jag ska göra i olika lägen! Det har gått lite upp och ner nu och det handlar bara om att jag ska hitta alla dessa sätten på Pee Wee och tänka rätt, bakifrån och framåt.
I början var det lite tjafs men även här fick jag noga veta hur jag skulle göra så det löste sig ändå rätt fort. Vi gjorde lite allt möjligt och jag red även igenom FEI Lagtävlan som gick helt okej. Dom sista 10 minuterna gick verkligen superduper och där kände jag verkligen hur allt föll på plats och jag förstod riktigt hur jag ska komma dit!
Fin fina ponny! Imorgon ska hon vila och på torsdag ska vi rida i skogen sen är det dags!!
Bild från idag

Kommentarer
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare skriver

lycka till i helgen!

Svar: Tack så mycket Evelinn! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-16 // 21:04:33
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0