Derbyt 2013

Dom premilinära starttiderna inför fredagens start är uppe!
C-ponnyerna som ska tävla stora rundan startar sist på dagen, vår klass börjar 15.20 och vi är 18 startande. Tiden jag ska starta är 16.00 vilket är otroligt skönt! I år ska vi tyvärr inte stå uppstallade med Pee Wee vilket är väldigt tråkigt eftersom det var så mysigt förra året och man hade så mycket tid man kunde gå bland tävlingarna och titta, men denna gången kommer vi köra fram och tillbaka varje dag eftersom att vi ändå bor så nära.
Lite tråkigt är det ju eftersom jag gärna vill kolla och stötta mina vänner när dom rider, men det är ändå skönt att åka hem direkt.
 
Dagarna går och det är snart fredag, snart är det dags för svenska ponnyderbyt 2013, en av de roligaste dagarna på året!
 
Är det någon av er läsare som ska dit och titta? eller vara med och tävla? eller fota?

Kommentarer
Emma skriver

Jag ska dit och titta och fota lite! Kram :)

Svar: vad roligt! :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-15 // 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0