Fixar dag!

Idag har jag en del saker som jag ska hinna med och fixa så jag hade tänkt börja nu.
Jag tänkte bara kika in på boggen och säga att det har varit väldigt dålig uppdatering fastän jag inte har haft mycket för mig men det är för att det är så jobbigt att vända på dygnet så när jag kommer hem kl 6-7 på kvällarna är klockan 12-1 på natten i Hong Kong och då stupar jag direkt ner i soffan och somnar där. haha, det kommer vara lite svårt att vänja sig i början men jag lovar er att jag ska bättra mig från och med nu och planera lite bättre!
Fick en önskan om mer bilder och så från Hong Kong och det kommer inom kort!
En bild på Julia och mig från en dag på stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0