Förberedelser jönköping

Idag bär det av till Jönköping och det sista ska fixas!
I stort sätt allting är klart i stallet, även Pee Wee. Exakt hela Pee Wee badades igår med shampoo och allt, så vi får hoppas att hon inte rullar sig i hagen nu innan det är dags att köra. ;)
Här hemma är det full rulle! Jag ska packa det sista till mig och jag håller på att skriva tidsinställda till dagarna då jag kommer vara borta, till söndag alltså. Jag har gjort/gör många tidsinställda så att ni har ca 4-5 inlägg om dagen att läsa, bra va?
 
Igår blev det urusel uppdatering men jag tog det lugnt och laddade upp inför denna helgen och sen på kvällen tränade jag för Helena och jag och Julia badade i poolen. Träningen gick verkligen KANON och jag och julia hade det mysigt i poolen som blev ett kvällsdopp runt 10, haha!
 
Nej nu måste jag fortsätta! Vi hörs
jag och pappa badade lite innan min träning också
träning med bästa ponnyn!
och kvällsbad med Julia!
 
Mobilbider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0