Förberedelser!

Måste säga att det är superkul att statistiken går i taket nu varje dag, fortsätt så underbara ni!
 
Idag kommer jag bara att förbereda inför helgens starter. Det ska skrivas packlista, utrustingen ska smörjas o.s.v Pee Wee ska även badas, men i övrigt är hon klar för jag har förberett så att jag inte behöver fixa allt idag, så det är väldigt skönt måste jag säga!
Ikväll ska jag skritta ut en runda i skogen när de flesta flugorna försvunnit och det är även då jag ska fixa det absolut sista! Jag har ju inte start förens kl 4 imorgon så det blir både sovmorgon och jag kan ta det lugnt på dagen och även fixa lite till om jag känner för det.
Ååh, vad jag vill tävla! Jag ser verkligen fram emot denna helgen, det kommer bli såå roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0