Nästa tävling!

Min och Pee Wee's nästa tävling blir om ungefär 2 veckor och det är då stora rundan i Svenskt ponnyderby.
Jag längtar verkligen för det kommer bli såå roligt, förra året var det sjukt roligt med dom vi stod hos, alla underbara människor och såklart våra framgångar vi fick inom tävlingen där, detta året ska vara precis lika roligt!
Detta året kommer det dock bli myyyycket hårdare konkurenter men det viktiga för mig är att ha roligt och ta vara på sista tiden tillsammans med Pee Wee!
Det är i alla fall ett meeting för er som inte vet vad Svenskt ponnyderby är och som sagt så ska jag tävla stora rundan i år så första dagen kommer jag att starta FEI Inledande, andra dagen blir FEI Lagävlan och sen bror det på om vi kommer till A eller B finalen, och om vi lyckas komma till A-Finalen startar vi FEI Mästerskap annars startar vi FEI Lagtävlan en dag till.
 
Jag ser verkligen framemot detta, det kommer verkligen bli riktigt roligt!
Är det någon av er läsare som ska dit och titta? Kanske till och med vara med och tävla? :)

Kommentarer
Sandra AW skriver

Jag ska dit för första gången. Stora rundan med min bponny

Svar: åh vad kul, lycka till! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-03 // 09:25:17
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.webrider.se
Emma skriver

Din header är riktigt riktigt fin! Älskar båda bilderna super mkt!! :)

Svar: tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-05 // 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0