Nöjd!

Måste säga att jag är nöjd med dagens resultat!
Travprogrammet var jättefint och äntligen fick vi betalt för det, men galopp programmet var inte alls bra och det drog ner väldigt mycket!! Jag tänker faktiskt inte säga mer om idag utan jag kommer att skriva mer noggrant om varje start när helgen är över eftersom jag vet att det var väldigt populärt förra året.
Resultatet blev 64,3% och en 8 plats av 18 startande, tyvärr var det ju bara 5 placerade och vi var såå nära! Kan inte beskriva med ord hur glad jag är att vi kom i topp 10! ♥ ♥ ♥
 
Tack till er som kom och tittade idag, betyder jättemycket! ♥
 
Det blev tyvärr väldigt suddigt, men man ser lite i alla fall!

Kommentarer
Anonym skriver

Vad kul!

Svar: Ja visst är det! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-19 // 21:09:06
Ebba skriver

Grattis! :) vad roligt!

Svar: tack så mycket! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2013-07-20 // 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0