Skönt att vara hemma!

Denna helgen har varit mycket mysig och mycket lärorik och ni kommer att få läsa en hel del!
Idag ska Pee Wee självklart vila och det ska även lilla jag, jag har inget bestämt alls och vädret ska ju bli skit idag så det blir väl att ligga och dra sig och kolla på bilder och så från Jönköping.
Fastän det har gått upp och ner så är jag väldigt nöjd med denna helgen, jag bevisade för mig själv att jag är en riktigt duktig ryttare, men det hade inte gått utan allas stöd speciellt från min tränare och min familj!
Jag ska redan idag skriva om dag 1 i Jönköping hade jag tänkt, så vi hörs snart igen.
Jag har även fått nytt fint med mig hem som ni också kommer att få se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0