Starttider Jönköping!

Då har starttiderna till Jönköping kommit upp och jag är väldigt nöjd med dom!
Vi kommer att åka upp på torsdag vilket passar perfekt då jag har en vääldigt tidig starttid redan 09.31 morgonen efter. Haha, vi kommer verkligen få stiga upp tidigt men jag ser det positivt för om det kommer bli supervarmt på dagen så är det svalast att starta vid den tiden!
Vi kommer starta två klasser på fredagen och vi börjar på morgonen med FEI Lagtävlan, senare på dagen startar vi vår andra klass som är FEI Mästerskap och då startar vi inte förens 15.24 vilket också är väldigt skönt då Pee Wee har väldigt länge mellan sina starter och då har hon lång tid till att vila upp sig och få ny energi!
Det är faktiskt riktigt skönt för eftersom hon står där så är det inga problem.
 
På lördagen kommer vi bara starta en gång och det är då FEI Lagtävlan 11.03. Vi kommer alltså bli klara fort den dagen så sen kan vi bara gå på tävlingsplatsen och ta det lugnt och titta på alla andra som tävlar!
 
På söndagen sedan kommer vi även här bara starta en gång och det är då FEI Mästerskap 15.00. Jag hade gärna velat starta lite tidigare så att man sen bara hade kunnat åka hem men jag är ändå nöjd med denna tiden också för då har man massa tid på dagen då man kan göra annat!
 
Jag är verkligen superduper taggad inför Jönköping och ser verkligen fram emot detta, det kommer bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0